Om meg

Bildet mitt
Steinkjer, Nord trønderlag
Gjenbruk er noe av det fineste Lille Loppa vet om. Det er smart, nyttig og viktig i miljøsammenheng, og moro er det også. Det å finne skatter som andre ikke lenger har bruk for, og å ikke måtte betale skjorta for det, det er nåtidens skattejakt det.Det gir mening å gjenbruke fremfor å kaste, i dagens samfunn der vi overproduserer og overforbruker deretter. Lille Loppa satser på kvalitetsutstyr og klær for barn i alle aldre.

fredag 13. april 2012

Det er Vår vår i år!

Lille Loppa har medvind, og godt er det for det er mye som skal i orden før alt er på plass. Det er godt det er vår, også Loppefrø trenger sol og varme for å spire ;)

Tenkte å poste link til min samarbeidspartner på Forum, Ann Cecilie Stokke, som skal starte Aurora barne-og hobbykafe. Aurora skal nå i helgen vise seg frem for første gang i dagens lys på Steinkjerscreppa, der hun selger og viser frem noe av det som kommer for salg i hennes butikk på Forum.
Lille Loppa gleder seg til å besøke henne der.

På Forum skal Lille Loppa AS og Aurora AS også dele lokaler med Silly Sue . Ser frem til samarbeid med også dem!

Nå om dagen jobbes det med å utarbeide hjemmelaget Logo, som jeg håper blir klar til uka. Følg med!

I mellomtiden venter jeg på DEG, snakkes da? :)

Lille Loppa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar