Om meg

Bildet mitt
Steinkjer, Nord trønderlag
Gjenbruk er noe av det fineste Lille Loppa vet om. Det er smart, nyttig og viktig i miljøsammenheng, og moro er det også. Det å finne skatter som andre ikke lenger har bruk for, og å ikke måtte betale skjorta for det, det er nåtidens skattejakt det.Det gir mening å gjenbruke fremfor å kaste, i dagens samfunn der vi overproduserer og overforbruker deretter. Lille Loppa satser på kvalitetsutstyr og klær for barn i alle aldre.

søndag 7. oktober 2012

Bloggflopp..

Jeg skal altså være den første til å ærlig innrømme at, blogger...det er jeg visst ikke!

Det er intet nederlag, tvert imot.. da jeg har funnet ut at Facebook er den enkleste kanalen ut til folket, og målet med bloggen var markedsføring. Men snart 500 medlemmer på gruppa, http://www.facebook.com/groups/lilleloppa/, og noen få lesere her inne, gjør vel noe med bloggegnisten? Joda, jeg skulle jo være både her og der, for å markedsføre min lille nisjebedrift, men foreløpig innbiller jeg meg at bloggen er overflødig..eller  tar jeg feil? Isåfall blir jeg skikkelig glad for tilbakemeldinger i alle retninger,siden all kritikk er god kritikk etc..etc...
Inviterer derfor nettop deg til å fortelle nettopp meg hvorfor jeg burde fortsette å blogge, eller om jeg burde

I mellomtiden cruiser Lille loppa videre på facebook og på Forum midt i hjertet av Noregs land, og midt i Steinkjer by!

Hasta luego!
eller
Hasta la vista?


;)


Monica

2 kommentarer:

  1. Da skal jeg ta en titt på Facebook også :-)

    SvarSlett
  2. Smoke detectors, Telephone, Cable television, Air conditioning, Color television, Free newspaper, Handicap room replica handbags, TV, Data port, Desk, Alarm clock, Direct dial phone number, Fax machine, Free local calls, AM/FM radio, replica wathces Internet access, Iron, Microwave, Balcony/Lanai/Terrace, Refrigerator, Remote gucci replica control television

    SvarSlett